مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اسفند 1398 ساعت 05:452020-02-29دانش

ایجاد کسب و کار با رسیدن به دانشگاه های نسل سوم اتفاق می افتد


رییس دانشگاه علم و صنعت ایران با بیان اینکه با مهارت افزایی و کارآفرینی دانشجویان می توان به رشد علمی دست یافت،گفت:باید دانشگاه ها به سمت نسل سوم مراکز علمی حرکت کرده وبا استفاده و با بهره از دانش های قبلی به ایجاد کسب و کار بپردازند.

- جبارعلی ذاکری رییس دانشگاه علم و صنعت ایران در گفت و گو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه بهره گیری از دانش های قبلی منجر به ایجاد کسب و کار فارغ التحصیلان می شود،گفت: دانشگاه نسل اول و دوم آموزش محور و پژوهش محور بودن نتایج خوبی را تاکنون توسط پژوهشگران، نخبگان و دانشمندان ایرانی برای مردم رقم زدند اما اکنون فرصت آن رسیده تا دانشگاه ها به سمت نسل سوم مراکز علمی حرکت کرده و با بهره گیری از دانش های قبلی به ایجاد کسب و کار بپردازند.

به این معنی که با اثرگذاری در اشتغال دانش آموختگان انتظار بسیاری از فارغ التحصیلان و خانواده های آنها را برطرف کنند که این کار تنها با مهارت افزایی و کارآفرین بودن دانشجویان اتفاق می افتد.

* دانش آموختگان ایده های خود را در مراکز نوآوری به ثروت تبدیل می کنند وی افزود: مقوله هایی مانند نوآوری، فناوری و تجاری سازی از جمله محورهایی است که در حال حاضر دانشگاه های سطح یک ایرانی به سمت آن حرکت کرده اند به طوری که تیم های مختلفی در مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد کسب و کار با رسیدن به دانشگاه های نسل سوم اتفاق می افتد

ایجاد کسب و کار با رسیدن به دانشگاه های نسل سوم اتفاق می افتد