مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اسفند 1398 ساعت 04:552020-02-29اقتصادي

تخلیه 25 درصد از آب سدهای مازندران


مدیرعامل آب منطقه ای مازندران با بیان اینکه در سال جاری تا قبل از شروع فصل زراعی و رهاسازی آب از سدها برنامه ریزی شد،گفت: دست کم 25 میلیون مترمکعب از حجم سدهای البرز، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، شرایط طبیعی دیار سبز و پرباران مازندران به گونه ای رقم خورده که همواره شاهد بارندگی هستیم، به دلیل تغییرات اقلیمی بارش ها گاهی بارش ها حالت سیل آسا به خود گرفته ولی باران همواره مهمان آسمان مازندران بوده و هست.

در کنار همه مسائل شرایط خوب ذخایر آبی از جمله سدها و آب بندان های پرآب مردم مازندران را نسبت به سال زراعی جاری و تولید دلگرم می کند.

به طور حتم وقوع سیلاب را در این استان همیشه سیل خیز نمی توان کنترل کرد ولی با انجام اقدامات پیشگیرانه می توان جلوی خسارت را گرفت.

تغییرات اقلیمی و جابه جایی فصل ها و همچنین شرایط جوی مشابه سال گذشته مردم را نگران کرده که نکند همانند سال گذشته برخی مناطق شاهد سیل باشند.

روزهای پایانی سال 97 بود که مردم مازندران خود را برای لحظه تحویل سال آماده کرده و حتی سفره های هفت شان را چیده بودند ولی ناگهان آسمان رخ در هم کشید و شدت بارش ها موجب سیل شده بود.

البته از اینکه سال پربارشی داشتیم مردم را به سال زراعی جدید امیدوار کرده اما باتوجه به شرایط فصلی مشابه سال گذشته مردم مازندران چشم شان به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلیه 25 درصد از آب سدهای مازندران

تخلیه 25 درصد از آب سدهای مازندران