مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اسفند 1398 ساعت 04:502020-02-29سياسي

مطالبات مردم را با قوت بیشتری پیگیری می کنیم


منتخب مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی گفت: در مجلس یازدهم مطالبات مردم و همچنین چالش های مهم هر دو شهرستان را با قوت بیشتری پیگیری خواهیم کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی منتخب مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی گفت: در مجلس یازدهم مطالبات مردم و همچنین چالش های مهم هر دو شهرستان را با قوت بیشتری پیگیری خواهیم کرد.

حمزه امینی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص برنامه های خود در مجلس یازدهم، اظهار کرد: در دوره بعدی مجلس سعی خواهیم کرد تا پروژه های بر زمین مانده را آماده بهره برداری کرده و با کمک دولت پروژه های موثر دیگری را تحویل مردم هشترود و چاراویماق دهیم.

وی افزود: قطعا اعتماد مجدد مردم به بنده نشانگر موفقیت در جلب اعتماد این عزیزان در سالیان گذشته بوده و بعد از این هم با تلاش، کوشش و تعهد اخلاقی آماده خدمتگذاری هستیم.

وی با اشاره به اصلی ترین چالش های هشترود و چاراویماق، تشریح کرد: از چالش اصلی می توان به وضعیت آب شرب هشترود اشاره کرد که مردم را با مشکل مواجه کرده و موضوعی نگران کننده است.

منتخب مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از دیگر چالش های مهم این دو شهرستان می توان به راه های روستایی اشاره داشت که اختلالات بسیاری را به وجود آورده است؛ تلاش خواهیم کرد با پیگیری این موضوعات به حل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات مردم را با قوت بیشتری پیگیری می کنیم

مطالبات مردم را با قوت بیشتری پیگیری می کنیم