مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اسفند 1398 ساعت 04:452020-02-29بين الملل

محمد علی الحوثی: عربستان مکه و مدینه را هدف گرفته است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وزارت امور خارجه عربستان سعودی شامگاه جمعه (نهم اسفند) اعلام کرد که برای پیشگیری از ورود کرونا به این کشور، - رییس کمیته عالی انقلاب یمن در واکنش به اعلام وزارت خارجه عربستان مبنی بر تعلیق موقت ورود شهروندان کشور های عربی به مکه و مدینه اعلام کرد، اگر موضوع کروناست پس چرا ورود به دیگر شهر های عربستان ممنوع نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وزارت امور خارجه عربستان سعودی شامگاه جمعه (نهم اسفند) اعلام کرد که برای پیشگیری از ورود کرونا به این کشور، سفر اتباع کشور های عربی خلیج فارس به مکه و مدینه برای حج عمره و سفر زیارتی ممنوع است.

وزارت خارجه عربستان سعودی گفته است که این قانون، موقت بوده و مشمول آن دسته از کسانی که 14 روز در عربستان اقامت داشته اند، نمی شود.

محمد علی الحوثی رییس کمیته عالی انقلاب یمن در واکنش به این موضوع در صفحه توییتر خود نوشت: وزارت خارجه سعودی از به تعلیق درآمدن ورود شهروندان (حاشیه) خلیج (فارس) به مکه و مدینه به صورت موقت خبر داده است، این موضوع مرا به یاد سخن رهبر شهید (حسین بدرالدین الحوثی رهبر پیشین انصارالله) در هفده سال قبل درباره فریب و برنامه ریزی یهود جهت هدف گرفتن حج انداخت؛ یکی از توجیهات امسال نیز این احتمال است که بیماری همه گیر ممکن اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمد علی الحوثی: عربستان مکه و مدینه را هدف گرفته است

محمد علی الحوثی: عربستان مکه و مدینه را هدف گرفته است