مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اسفند 1398 ساعت 04:402020-02-29پزشكي

طرز فکر اشتباه درباره انسولین/آموزش بیماران دیابتی ضعیف است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ابراهیم محمدی با اشاره به اینکه دیابت یک بیماری مزمن و پیشروند است و هر روز با ادامه پژوهش ها زوایای جدیدی درباره علل این بیماری، - فوق تخصص غدد بزرگسالان و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه گفت: شاهدیم متخصص غیرداخلی و غیرغدد و غیردیابت در زمینه کنترل و درمان دیابت ورود کرده که این فاجعه بزرگی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ابراهیم محمدی با اشاره به اینکه دیابت یک بیماری مزمن و پیشروند است و هر روز با ادامه پژوهش ها زوایای جدیدی درباره علل این بیماری، عوارض آن و درمان های پیشرفته برای آن آشکار می شوند، افزود: برگزاری چنین همایش هایی کمک خوبی است که ما همواره با اطلاعات جدید در زمینه دیابت و درمان های جدید آن آشنا شویم.

این همایش هم ابتکار خوبی بود که ما در آن با آخرین تغییرات رخ داده در گایدلاین های درمان دیابت و همچنین محصولات جدید دارویی و به ویژه انسولین های جدید آشنا شویم.

وی گفت: دارو های دیابت در کشور وجود دارند، اما به صورت فراگیر، گسترده و سهل الوصول و اینکه بیماران بتوانند بدون دغدغه آن ها را تامین کنند، چنین نیست.

انسولین های قلمی و پن استفاده راحت تر و درد کمتری نسبت به انسولین های انسانی دارند و در کشور ما نیز وجود دارند، اما حمایت ضعیف بیمه ها و تغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرز فکر اشتباه درباره انسولین/آموزش بیماران دیابتی ضعیف است

طرز فکر اشتباه درباره انسولین/آموزش بیماران دیابتی ضعیف است