مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اسفند 1398 ساعت 03:302020-02-29فرهنگي

اختیاری برای تعیین زمان اکران فیلممان نداریم/ حاکمیت شانس و اقبال!


تهیه کننده فیلم سینمایی «قصیده گاو سفید» بیان کرد با اجرایی شدن طرح قرعه کشی فیلم ها برای اکران سال 99، دیگر تهیه کننده و پخش کننده دخالتی در تعیین زمان نمایش فیلم خود ندارند! - تهیه کننده فیلم سینمایی قصیده گاو سفید بیان کرد با اجرایی شدن طرح قرعه کشی فیلم ها برای اکران سال 99، دیگر تهیه کننده و پخش کننده دخالتی در تعیین زمان نمایش فیلم خود ندارند! غلامرضا موسوی تهیه کننده سینما در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بلاتکلیفی فیلم سینمایی قصیده گاو سفید به کارگردانی بهتاش صناعی ها برای ورود به چرخه اکران گفت: با توجه شکل جدید انتخاب فیلم ها با قرعه کشی که در آیین نامه اکران سال 99 پیش بینی شده است، دیگر نمی توانیم برای زمان مناسب اکران عمومی فیلممان برنامه ریزی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه با طرح قرعه کشی فیلم ها برای اکران عمومی موافقت شده است، تاکید کرد: در این طرح عملا تهیه کننده و پخش کننده هیچ گونه اختیاری برای تعیین زمان اکران فیلم خود ندارند.

این تهیه کننده سینما بیان کرد: در حال حاضر شانس و اقبال است که حکم می کند چه فیلم هایی در چه زمانی روی پرده سینما بروند! موسوی در پاسخ به این پرسش که آیا امکان دارد در این شرایط قصیده گاو سفید در گروه هنر و تجربه اکران شود هم گفت: این فیلم مناسب اکران عمومی است و فعلاً برنامه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختیاری برای تعیین زمان اکران فیلممان نداریم/ حاکمیت شانس و اقبال!

اختیاری برای تعیین زمان اکران فیلممان نداریم/ حاکمیت شانس و اقبال!