مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 21:052020-02-28ورزشي

گاف عجیب پرسپولیس در ماجرای کالدرون!


سرمربی آرژانتینی سابق پرسپولیس درحالی برای دریافت مطالبات کل فصل خود از این باشگاه شکایت کرده که اگر دستمزد نیم فصل نخست او به موقع و کامل پرداخت می شد، - سرمربی آرژانتینی سابق پرسپولیس درحالی برای دریافت مطالبات کل فصل خود از این باشگاه شکایت کرده که اگر دستمزد نیم فصل نخست او به موقع و کامل پرداخت می شد، دیگر نمی توانست به فیفا شکایت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از جدایی برانکو، گابریل کالدرون آرژانتینی به پرسپولیس آمد تا راه مربی کروات را پی بگیرد اما تغییرات در کادر مدیریتی پرسپولیس و مشکلات مالی این باشگاه، در نهایت کار را به جایی رساند تا او به راحتی جدا شود.

طبق قرارداد کالدرون، او پیش از پایان نیم فصل نخست (که در قرارداد پایان ماه دسامبر 2019 قید شده بود) باید 300هزار دلار دریافت می کرد و در ادامه در آغاز نیم فصل دوم نیز 300هزار دلار دیگر باید به او پرداخت می شد.

در این قرارداد همچنین آمده بود مربی آرژانتینی قبل از پایان فصل 2019 - 2020 باید 250 هزار دلار دیگر دریافت کند تا اینگونه تمام مبلغ 850هزار دلار قراردادش را دریافت کرده باشد.

از طرف دیگر در بندی از قرارداد کالدرون عنوان شده، اگر باشگاه پرسپولیس پیش از پایان نیم فصل (پایان سال 2019) با او قطع همکاری کند، فقط باید 300هزار دلار نخست را به کالدرون پرداخت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاف عجیب پرسپولیس در ماجرای کالدرون!

گاف عجیب پرسپولیس در ماجرای کالدرون!