مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 20:552020-02-28سياسي

کشاورزان در مقابل هجوم ملخ ها آسیب پذیر هستند


استاندار خوزستان با بیان اینکه کشاوزان را به عنوان قشر آسیب پذیر در مقابل هجوم ملخ ها هستند، گفت: امسال هجوم ملخ ها نسبت به سال های گذشته با حجم بیشتری است که نیاز است تمامی تلاش خود را در جهت مهار این بحران به کار گیریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، غلام رضا شریعتی  در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات بحران استان خوزستان، اظهار کرد: امروز شرایط  خوزستان در همه جوانب  از جمله هجوم ملخ ها، بیماری کرونا و سیلاب هایی که در مسیر خود به استان خوزستان رسیده اند بحرانی است.

وی کشاورزان را به عنوان  قشر آسیب پذیر در مقابل هجوم ملخ ها توصیف کرد، و افزود: امسال هجوم ملخ ها نسبت به سال های گذشته  با حجم بیشتری است که نیاز است تمامی تلاش خود را در جهت مهار این بحران به کار گیریم.

استاندار خوزستان با بیان اینکه  ذخایر  کل سدهای استان  14 میلیارد مترمکعب  است، گفت: پیش بینی ها  آورد آب در پشت سدها برای بارش های معمولی فروردین و اردیبهشت، قابل برنامه ریزی است.

شریعتی با بیان اینکه حفظ روستاها از جمله مهم‎ترین بحث ها در خروج آب از پشت سدهای استان است، عنوان کرد:  سیل بندهایی که برای حفاظت از روستاها کار شده است  هنوز در بخشی از مناطق مشکلاتی دارند و در برخی از مناطقی که سیل بندها آسیب خورده است شرایط هنوز فراهم نشده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزان در مقابل هجوم ملخ ها آسیب پذیر هستند

کشاورزان در مقابل هجوم ملخ ها آسیب پذیر هستند