مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 20:452020-02-28اجتماعي

خوزستان گرفتار 3 بحران/ سیلاب سنگینی در انتظار خوزستان است


مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان گفت: طبق اعلام هواشناسی در پایان اسفندماه امسال و فروردین ماه سال آینده سیلاب سنگین تری را خواهیم داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کیامرث حاجی زاده شامگاه جمعه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان خوزستان اظهار کرد: اکنون شرایط استان یک شرایط خاص است و ما هم زمان با سه بحران باید مقابله کنیم که شامل کرونا ویروس، سیلاب و هجوم ملخ ها است.

وی افزود: در جریان سیلاب اخیر به دلیل کارهایی که بر روی سدها انجام شد، به غم بارش سنگینی که در بالادست سدهای استان به ویژه سد دز و کرخه بود؛ با مدیریت رهاسازی آب پشت سدها که در این مدت در شورای هماهنگی مدیریت بحران استان انجام شد، با اخطارها، هشدارها و برنامه ریزی هایی که صادر شد، کنترل این سیلاب را در بر داشت.

وی گفت: باید به سرعت قدرت تاب آوری سدها را با انجام لایروبی و سیل بندها افزایش دهیم چرا که طبق اعلام هواشناسی در پایان اسفندماه امسال و فروردین ماه سال آینده سیلاب سنگین تری را خواهیم داشت.

حاجی زاده عنوان کرد: کرونا ویروس یک بحث ملی است و کشور مانند بحث سیل فروردین 98 با تمام توان پای کار آمده و هر آنچه که لازم است در همه ارکان نظام کمک و مساعدت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوزستان گرفتار 3 بحران/ سیلاب سنگینی در انتظار خوزستان است

خوزستان گرفتار 3 بحران/ سیلاب سنگینی در انتظار خوزستان است