مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 20:102020-02-28ورزشي

پایکوبی سرخ های شهر باران با غلبه بر آرمان گهر و شبه آنفلوآنزا+ تصاویر


تیم فوتبال سپیدرود رشت در روزی که تنی چند از بازیکنانش را به دلیل ابتلا به بیماری آنفلوآنزا و هوادارانش را به دلیل جلوگیری از گسترش ویروس کرونا در اختیار نداشت موفق به شکست تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، تیم فوتبال سپیدرود رشت در هفته بیست و ششم رقابت های لیگ یک فوتبال رشت در روزی که تنی چند از بازیکنانش را به دلیل ابتلا به بیماری آنفلوآنزا و هوادارانش را به دلیل جلوگیری از گسترش ویروس کرونا در اختیار نداشت موفق به شکست تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان شد.

سرخ های شهر باران با کسب پیروزی مقابل آرمان گهر 26 امتیازی شده و به مکان شانزدهم جدول صعود کردند.

نبرد دارا و ندار دو تیم با شرایطی متفاوت با یکدیگر مصاف می کنند؛ آرمان گهر سیرجانی تیمی متکی به کارخانه ای متمول بوده و در سوی مقابل سپیدرود باسیلی صورت خود را سرخ نگاه می دارد؛ سیرجانی ها پیش از آغاز بازی های هفته بیست و ششم با کسب 28 امتیاز در مکان سیزدهم جدول ایستاده و سپیدرود با کسب 23 امتیاز رده هفدهم را به خود اختصاص داده است.

رکورد منفی آرمان گهر در دیدارهای خارج از خانه آرمان گهر به همراه داماش گیلان تنها تیم های بدون برد در بازی های خارج از خانه هستند؛ این تیم در 12 دیداری که پیش از آغاز هفته بیست و ششم دور از خانه برگزار کرده به چهار تساوی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایکوبی سرخ های شهر باران با غلبه بر آرمان گهر و شبه آنفلوآنزا+ تصاویر

پایکوبی سرخ های شهر باران با غلبه بر آرمان گهر و شبه آنفلوآنزا+ تصاویر