مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 19:002020-02-28پزشكي

مورد مثبتی از کرونا ویروس در چهارمحال و بختیاری گزارش نشده است


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: تا کنون مورد مثبتی از کرونا ویروس در چهارمحال وبختیاری گزارش نشده است.

- سید علی درخشان در نهمین روز از اسفندماه 98 وضعیت استان را سفید اعلام و اظهار داشت: تا کنون مورد مثبتی از کرونا ویروس در چهارمحال و بختیاری گزارش نشده است.

وی گفت: ستاد مقابله با بیماری کووید 19 استان چهارمحال و بختیاری به منظور افزایش دسترسی به خدمات بهداشتی و درمانی برای شناسایی سریع موارد مشکوک به بیماری کووید 19 و ارائه آموزش و خدمات سرپایی، اقدام به فعال نمودن، مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی در سطح شهرستانهای ده گانه استان کرده است.

وی بیان کرد: این مراکز شامل 22 مرکز 24 ساعته و 10 مرکز از ساعت 8 صبح تا ساعت تا 12 نیمه شب است که هم اکنون در حال ارائه خدمت به مراجعان هستند.

وی بیان کرد: این مراکز تحت عنوان کلینیک غربالگری بیماری های واگیر و با بهره مندی از امکانات و تجهیزات لازم آماده ارائه خدماتی از قبیل ویزیت پزشک، شناسایی و ارجاع موارد مشکوک به بیمارستان های مربوطه و آموزش کلیه مراجعان هستند.

وی ادامه داد: کلینیک های غربالگری بیماری واگیر در استان، در شهرستان شهرکرد شامل مرکز خدمات جامع سلامت سودجان، مرکز خدمات جامع سلامت شماره 1 سورشجان، مرکز خدمات جامع سلامت شماره یک فرخشهر، مرکز خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مورد مثبتی از کرونا ویروس در چهارمحال و بختیاری گزارش نشده است

مورد مثبتی از کرونا ویروس در چهارمحال و بختیاری گزارش نشده است