مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 17:452020-02-28بين الملل

شورای امنیت امروز نشست فوق العاده درباره سوریه برگزار می کند


شورای امنیت سازمان ملل روز جمعه و به درخواست انگلیس نشست فوق العاده ای را برای بررسی اوضاع ادلب سوریه برگزار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شورای امنیت سازمان ملل روز جمعه نشست فوق العاده ای را برای بررسی اوضاع ادلب سوریه برگزار خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرویترز، این نشست به درخواست وزارت خارجه انگلیس و در پی تشدید اوضاع در ادلب برگزار خواهد شد.

تنش ها در ادلب پس از آن افزایش یافت که در پی پیشروی های ارتش سوریه در این استان و عقب راندن تروریست ها، ترکیه حمایت های خود از گروه های مسلح حاضر در این استان را افزایش داد و حتی به کمک پهپادها اقدام به بمباران مواضع ارتش سوریه کرد.

همچنین منبعی مسؤول در وزارت خارجه سوریه جمعه (نهم اسفند) در مورد تحولات اخیر ادلب گفت: تبلیغات دروغینی که ترکیه و کشورهای غربی علیه سوریه طی روزهای گذشته انجام دادند، حمایت آن ها به ویژه رژیم ترکیه از گروه های مسلح تروریستی طی سال های گذشته را اثبات می کند و نشان می دهد که آن ها برای اجرای نقشه های خود علیه خواسته های مردم سوریه از جمله نابودی تروریسم در این کشور، سرمایه گذاری کرده و روی این نقش ها حساب باز کرده بودند .

دیروز پنجشنبه در حملات هوایی سوریه و روسیه به مواضع تروریست ها، بیش از 30 نفر از نظامیان ارتش ترکیه کشته شده اند و این مسئله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای امنیت امروز نشست فوق العاده درباره سوریه برگزار می کند

شورای امنیت امروز نشست فوق العاده درباره سوریه برگزار می کند