مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 17:402020-02-28سياسي

کنترل مبادی ورودی و خروجی ایلام/جلوگیری از افراد آلوده به کرونا


استاندار ایلام از کنترل مبادی ورودی وخروجی استان ایلام برای مقابله با ویروس کرونا خبر داد و گفت: از ورود افرادآلوده به کرونا جلوگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، قاسم سلیمانی دشتکی شامگاه جمعه اعلام کرد: برای پیشگیری از ورود ویروس کرونا به استان مدارس به مدت سه روز در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه و دانشگاه های استان به مدت یک هفته از شنبه تا پایان هفته تعطیل هستند.

وی در ادامه با اشاره به این خبر که تاکنون مورد مثبتی از بیماری کرونا در استان مشاهده نشده است، افزود: از مردم عزیز استان تقاضا دارم که با پیشگیری و رعایت مواردی که در این زمینه ارائه شده از خود و همنوعان مراقبت کنند.

استاندار ایلام در تبیین آخرین وضعیت و تمهیدات اندیشیده شده برای جلوگیری از ورود کرونا ویروس به استان افزود: 15 مورد مشکوک در ایلام بستری شده که تاکنون موردی از مثبت بودن این ویروس در افراد گزارش نشده است.

وی با قدردانی از تلاش شبانه روزی کادر درمانی، پزشکان و پرستاران تصریح کرد: در جلسات فشرده ومتعدد کارگروه زیستی وپدافند غیر عامل مقررشده باقرنطیه و کنترل مبادی ورودی وخروجی استان از ورود افراد آلوده از استان های همجوار به استان جلوگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل مبادی ورودی و خروجی ایلام/جلوگیری از افراد آلوده به کرونا

کنترل مبادی ورودی و خروجی ایلام/جلوگیری از افراد آلوده به کرونا