مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 17:302020-02-28سياسي

تب سنجی دوهزار و 500 مسافر در مبادی ورودی گیلان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با بیان اینکه دوهزار و 500 مسافری امروز در مبادی ورودی گیلان مورد تب سنجی قرار گرفتند، گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته از ورود مسافران با تب بالا به استان خودداری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، مهدی ولی پور امشب در جریان بازدید از طرح تب سنجی مسافران ورودی به استان گیلان در منطقه حیران اظهار کرد: طرح مذکور در شهرستان های چابکسر و آستارا در حال اجرا بوده و نیروهای جمعیت هلال احمر نیز در خصوص خطرات بیماری کرونا به مسافران مشاوره می دهند.

  مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با بیان اینکه از دوهزار و 500 مسافری که امروز مورد تب سنجی قرار گرفتند هشت مسافر به دلیل تب بالا به صورت سرپایی درمان شد، افزود: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته از ورود مسافران با تب بالا به استان خودداری می شود.

   وی با اشاره به اینکه آموزش های موردنیاز به داوطلبان و نیروهای هلال احمر گیلان در رابطه با پیش گیری از بیماری کرونا ارائه شده است، گفت: داروخانه هلال احمر رشت نیز برای فروش ماسک، دست کش و مواد ضدعفونی کننده مرتبط با ویروس کرونا از آمادگی کامل برخوردار است.

  به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با توجه به درخواست های متعدد مردم، فایل آموزش صوتی آشنایی با ویروس کرونا بر روی خط 112 با شماره گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تب سنجی دوهزار و 500 مسافر در مبادی ورودی گیلان

تب سنجی دوهزار و 500 مسافر در مبادی ورودی گیلان