مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 17:252020-02-28سياسي

مراکز ارزیابی کرونا در مازندران از ساعت 8 تا 24 فعال است


دکتر سیمین بابایی شامگاه جمعه در واکنش به گلایه برخی شهروندان مبنی بر تعطیلی فعالیت مراکز ارزیابی کرونا در استان طی روز جمعه ، به خبرنگار ایرنا گفت که بسته شدن مراکز برای دقایقی طبیعی است ، چون برای انجام برخی اقدامات شامل ضدعفونی کردن مرکز ، بهینه سازی تجهیزات و مواردی از این دست ، فعالیت مراکز دقایقی متوقف می شود و در آن زمان پذیرش ندارند.

وی علت بسته بودن مرکز ارزیابی کرونا بیمارستان امام خمینی (ره) ساری را که مورد انتقاد برخی از شهروندان قرار گرفت ، اجرای عملیات ضدعفونی عنوان کرد و افزود : تمامی مراکز باید به صورت مستمر و هر 2 ساعت یک بار فضای فعالیت خود را ضد عفونی کنند.

سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت : در حال حاضر 17 مرکز در سراسر استان مازندران فرایند ارزیابی کرونا را انجام می دهند که تمامی آنها فعالیتشان از هشت صبح آغاز می شود و تا 12 شب خدمات دهی می کنند.

بابایی همچنین تاکید کرد که تمامی مراکز بهداشتی ، خانه بهداشت و مراکز درمانی عمومی زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران آزمایش ارزیابی کرونا را انجام می دهند ، ولی ین مراکز فعالیتشان روزانه و برابر روال قبلی است.

ورود کرونا به مازندران از پنجشنبه هفته پیش با شناسایی و قرنطینه 2 فردی که به قم مسافرت داشتند اعلام شد و از آن زمان به بعد ابتلا به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز ارزیابی کرونا در مازندران از ساعت 8 تا 24 فعال است

مراکز ارزیابی کرونا در مازندران از ساعت 8 تا 24 فعال است