مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 17:252020-02-28سياسي

آغاز گندزدایی در شهرستان های گیلان


نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در استان گیلان از آغاز اجرای گندزدایی در تمام شهرستان های گیلان با همکاری شهرداری، سپاه قدس، تیپ میرزا کوچک خان و دانشگاه علوم پزشکی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مهدی شادنوش امشب در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز گندزدایی در شهرستان های استان گیلان اظهار کرد: بر اساس تصمیماتی که اتخاذشده گندزدایی شهرستان های غرب، شرق و مرکز گیلان از امشب و فردا آغازشده و ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه انجام گندزدایی بسیار برای استان گیلان مؤثر است، گفت: انجام این کار برای مردم هیچ ضرری نداشته و موجب پاکیزه شدن شهرستان ها می شود که با رعایت بهداشت فردی برای کنترل ویروس کرونا بسیار مؤثر است .

نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در استان گیلان با اشاره به همکاری همه نهادها در خصوص مقابله با ویروس کرونا افزود: در شهرستان های غربی استان گیلان سپاه قدس، در بخش شرقی استان تیپ میرزا کوچک خان سپاه و در شهرستان رشت هم از ساعت 10 امشب سپاه قدس با همکاری شهرداری کار گندزدایی تمام بخش های استان را انجام می دهند.

شادنوش با اذعان به اینکه گندزدایی در تمام معابر شهرستان های گیلان انجام می شود، بیان کرد: پارک ها، بیمارستان، معابر فرهنگی و مذهبی و خیابان ازجمله مواردی است که گندزدایی در آن انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز گندزدایی در شهرستان های گیلان

آغاز گندزدایی در شهرستان های گیلان