مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 17:052020-02-28پزشكي

ملاقات بیماران در بیمارستان های بانه ممنوع شد


محمد شاهویسی عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تصمیم برای پیشگیری از شیوع بیماری های عفونی و ویروسی گرفته شده لذا از مردم و دوستان و اطرافیان بیماران بستری در بیمارستان های شهر درخواست می شود که از تجمع در مقابل بیمارستان وواصرار بر ورود به این اماکن خودداری کنند.

وی اضافه کرد: تمهیدات لازم برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در بانه انجام شده ولی از مردم و شهروندان درخواست می شود دستورات بهداشتی فردی را رعایت کرده و از حضور در تجمعات و اماکن آلوده خودداری کرده و حتی المقدور در منازل خود بمانند.

شهرستان مرزی بانه 2 بیمارستان رازی و صلاح الدین ایوبی با 200 تخت به بیماران خدمات رسانی می کنند.

به دستور شورای افتاء شهرستان بانه نماز جمعه نیز برگزار نشد، همچنین همه مراسم عمومی و عزاداری نیز به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی در این شهرستان ممنوع اعلام شده است.

کلیه اماکن عمومی شهرستان بانه شامل باشگاه های ورزشی، استخرهای شنا، تالارهای عروسی، قلیان سراها و قهوه خانه ها نیز از دوشنبه گذشته به مدت 2 هفته (14 روز از 6 تا 20 اسفند سال جاری) تعطیل اعلام شد.

سرپرست فرمانداری بانه با بیان اینکه تاکنون مواردی از وجود این بیماری در بانه مشاهده نشده است، افزود: در مراکز بهداشتی و بیمارستان های شهرستان تد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملاقات بیماران در بیمارستان های بانه ممنوع شد

ملاقات بیماران در بیمارستان های بانه ممنوع شد