مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 16:452020-02-28بين الملل

آبی که نیست و کرونایی که هست/ مشکلات شهروندان اهوازی در روزهای کم آبی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، در حالی که رسانه ها، بیلبوردهای سطح شهر و بروشورهای منتشر شده از شست وشوی مکرر دست ها طی شبانه روز در راستای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا خبر می دهند شهروندان اهوازی و حومه، از بی آبی یا کم آبی رنج می برند.

گزارش های مردمی طی روزهای گذشته از قطعی آب و افت فشار در برخی مناطق اهواز و کوت عبدالله خبر می دهد،خبری که نه تنها برای شهروندان اهوازی بلکه حتی برای مسؤولین مربوطه نیز تازگی ندارد اما همزمانی آن با انتشار ویروس کرونا نگرانی را به خانه های مردم کشانده است.

براساس گزارش شهروندان از روز گذشته تاکنون آب شهری شش منطقه اهواز از جمله صد دستگاه ، کوی باهنر ، پردیس ، شیبان ، فرهنگ شهر و کوی نبوت دچار قطعی مکرر یا افت فشار شده و در این مرحله حساس با توجه به خود قرنطینگی، ساکنان این محلات با مشکلات فراوانی جهت شست وشو و حفظ بهداشت فردی افراد خانواده روبه رو شده اند.

قطعی 12 ساعته آب فتح الله حاجتی، عضو شورای شهر اهواز نیز با تاکید بر تشدید مشکل قطعی آب در اهواز طی هفته های اخیر بیان کرد:  در برخی نقاط شهر آب شرب تا 12 ساعت در روز قطع است اما مدیران آب و فاضلاب اهواز نه تنها جواب درستی به انتقاد مردم و کوتاهی های مدیریتی خود نمی دهند بلکه برای پایان دادن به این مسئله از اقدام فوری نیز دریغ می ورزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبی که نیست و کرونایی که هست/ مشکلات شهروندان اهوازی در روزهای کم آبی

آبی که نیست و کرونایی که هست/ مشکلات شهروندان اهوازی در روزهای کم آبی