مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 16:452020-02-28اجتماعي

هیچ مورد مثبتی از ابتلا به کرونا در مراکز بهزیستی گزارش نشده است


تاکنون هیچ مورد مثبتی از ابتلا به کروناویروس در مراکز تحت پوشش این سازمان گزارش نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، وحید قبادی دانا با بیان اینکه برای مقابله با ویروس کرونا و کنترل شیوع و بروز این ویروس سازمان بهزیستی اقدامات خود را از بهمن ماه آغاز کرد، گفت: این سازمان اولین دستورالعمل و بخشنامه برای مواجهه با کرونا را در تاریخ پنجم بهمن ماه تهیه و ارسال کرد.

تمام تلاش ما این است که از شیوع و بروز این ویروس در سراسر کشور و خصوصاً مناطق پرخطر که در وضعیت قرمز و زرد هستند جلوگیری شود.

بنابراین مهدهای کودک و مراکز توانبخشی در مناطق قرمز و زرد که از سوی دانشگاه علوم پزشکی اعلام می شود، در سه روز ابتدایی هفته آینده تعطیل خواهند بود.

به گفته وی این تصمیم با هدف قطع زنجیره شیوع و سرایت کرونا ویروس اتخاذ شده و مطابق با دستورات و ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با کرونا خواهد بود.

همچنین از تاریخ دوم اسفندماه، کمیته پیشگیری از بیماری های واگیردار در ستاد مرکزی و تمام ادارات کل سازمان بهزیستی تشکیل شده و روزانه جلساتی را تشکیل می دهد.

رییس سازمان بهزیستی کشور افزود: دستورالعمل های ویژه ای برای مبارزه با ویروس کرونا برای شیرخوارگاه های سراسر کشور و همچنین خانه های کودک و بیش از 660 مرکز شبه خانواده در سراسر کشور اتخاذ شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ مورد مثبتی از ابتلا به کرونا در مراکز بهزیستی گزارش نشده است

هیچ مورد مثبتی از ابتلا به کرونا در مراکز بهزیستی گزارش نشده است