مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 16:352020-02-28سياسي

مرحوم حجت الاسلام خسروشاهی فرهنگ ساز و فرهنگ بان جهان اسلام بود


رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در پیامی ضمن تسلیت درگذشت حجت الاسلام خسروشاهی، وی را فرهنگ ساز و فرهنگ بان جهان اسلام و سرزمین ایران دانست.

- پیام تسلیت رییس دفتر تبلیغات اسلامی در پی درگذشت حجت الاسلام خسروشاهی به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، متن پیام حجت الاسلام احمد واعظی بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم درگذشت عالم ربانی، فقیه وارسته و دانشمند و انسان کوشا و پرتلاش، جناب استاد حجت الاسلام والمسلمین سید هادی خسروشاهی، پس از روزگاری فعالیت پرتلاش و پرشمار در عرصه تحقیق، ترجمه و تصحیح آثار ارزشمند و ارجمند، همگان را متألم و متأثر ساخت.

ژرف اندیشی، دقت و وسواس بسیار در نگارش و پژوهش، ظرافت و فخامت قلم و شیوایی بیان از جمله ویژگی های این بزرگ مرد فرهنگ ساز و فرهنگ بان جهان اسلام و سرزمین ایران بود.

پژوهش ها و ترجمه های کم نظیر ایشان همچون امام علی (ع) صدای عدالت انسانی و مجموعه آثار ده جلدی و سترگ علامه طباطبایی (ره) هیچگاه اجازه نخواهند داد نام این استاد بزرگ از آسمان همیشه درخشان اسلام و ایران پاک شود.

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم این ضایعه عظیم را به خانواده گرامی ایشان، جامعه علمی و یاران و دوستان و شاگردان معظم له تسلیت عرض می نماید و از خداوند منان برای ایشان علو درجات مسئلت و آرزو می نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحوم حجت الاسلام خسروشاهی فرهنگ ساز و فرهنگ بان جهان اسلام بود

مرحوم حجت الاسلام خسروشاهی فرهنگ ساز و فرهنگ بان جهان اسلام بود