مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 16:302020-02-28دانش

بسیج دانشجویی پیگیر مطالبات دانشجویان خارجی دانشگاه شهیدچمران اهواز است


احمد طرفی، مسئول هسته بین الملل بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص وضعیت اسکان دانشجویان خارجی گفت: - مسئول هسته بین الملل بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: به دنبال تعطیلی سراهای دانشجویی دانشگاه، دانشجویان خارجی باید به کشورشان بازگردند، اما اکثریت آنان قصد بازگشت در این شرایط را نداشته و پیگیر مطالبات آنان هستیم.

احمد طرفی، مسئول هسته بین الملل بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص وضعیت اسکان دانشجویان خارجی گفت: حدودا 100 تا 150 دانشجوی خارجی (عراقی، چکی، افغانی و.

) در خوابگاه های دانشگاه شهید چمران اهواز اسکان دارند و با توجه به اینکه خوابگاه های این دانشگاه به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از 8 اسفندماه تعطیل اعلام شدند و مشخص نیست چه زمانی بازگشایی شوند، این دانشجویان نیز باید خوابگاه ها را تخلیه و به کشور خود بازگردند.

طرفی اضافه کرد: اکثریت این دانشجویان قصد بازگشت به کشورشان را در این شرایط ندارند و از طرفی محلی برای اسکان موقت ندارند، از این رو خواهان اسکان در سراهای دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج دانشجویی پیگیر مطالبات دانشجویان خارجی دانشگاه شهیدچمران اهواز است

بسیج دانشجویی پیگیر مطالبات دانشجویان خارجی دانشگاه شهیدچمران اهواز است