مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 14:352020-02-28پزشكي

هیچ مورد مثبتی از ابتلا به کرونا در مراکز بهزیستی گزارش نشده است


رییس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه تاکنون هیچ مورد مثبتی از ابتلا به کروناویروس در مراکز تحت پوشش این سازمان گزارش نشده است از تعطیلی مهدهای کودک و مراکز توانبخشی در مناطق قرمز و زرد که از سوی دانشگاه علوم پزشکی اعلام می شود، - رییس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه تاکنون هیچ مورد مثبتی از ابتلا به کروناویروس در مراکز تحت پوشش این سازمان گزارش نشده است از تعطیلی مهدهای کودک و مراکز توانبخشی در مناطق قرمز و زرد که از سوی دانشگاه علوم پزشکی اعلام می شود، در سه روز ابتدایی هفته آینده خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وحید قبادی دانا امروز جمعه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برای مقابله با ویروس کرونا و کنترل شیوع و بروز این ویروس، سازمان بهزیستی اقدامات خود را از بهمن ماه آغاز کرد، گفت: این سازمان اولین دستورالعمل و بخشنامه برای مواجهه با ویروس کرونا را در تاریخ پنجم بهمن ماه تهیه و ارسال کرد.

تمام تلاش ما این است که از شیوع و بروز این ویروس در سراسر کشور و خصوصا مناطق پرخطر که در وضعیت قرمز و زرد هستند جلوگیری شود.

بنابراین مهدهای کودک و مراکز توانبخشی در مناطق قرمز و زرد که از سوی دانشگاه علوم پزشکی اعلام می شود، در سه روز ابتدایی هفته آینده تعطیل خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ مورد مثبتی از ابتلا به کرونا در مراکز بهزیستی گزارش نشده است

هیچ مورد مثبتی از ابتلا به کرونا در مراکز بهزیستی گزارش نشده است