مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 13:402020-02-28سياسي

اعزام 354 تیم تخصصی و بهداشتی درمانی به مناطق محروم لرستان


مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: در سال جاری 44 تیم تخصصی و 310 تیم بهداشتی و درمانی عمومی به مناطق محروم شهری و روستایی اعزام شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، عبدالوحید ملک آرا عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تشکیل بسیج مهم ترین و بزرگ ترین یادگار امام راحل (ره) است که همه آن را به چشم یک ارگان نظامی ‏می بینند؛ درصورتی که بسیج یک ارگان معنوی و هدف از تشکیل آن، فعالیت در همه ابعاد و نه فقط بعد نظامی است.

چنانچه بسیاری از مشکلات حوزه سلامت در کشور، با کمک بسیج جامعه پزشکی با موفقیت حل شده اند.

  وی با بیان اینکه بسیج از زمان شکل گیری خود تابه حال، دغدغه خدمت رسانی به همه اقشار مردم به ویژه مردم مناطق محروم و نیمه برخوردار شهری و روستایی را داشته است افزود: بسیج جامعه پزشکی در پی این بوده که در حد توان خود در ارتقاء سطح سلامت و کیفیت زندگی مردم مؤثر باشد.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به طرح شهید دکتر رهنمون اعتلای بسیج در کشور افزود: با شروع این طرح پزشکان و عزیزانی که به صورت رایگان و اخلاص به مردم مناطق محروم خدمت ارائه می دهند افتخاری دیگر را برای بسیج و بسیجیان می آفرینند که جای بسیار خوشحالی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 354 تیم تخصصی و بهداشتی درمانی به مناطق محروم لرستان

اعزام 354 تیم تخصصی و بهداشتی درمانی به مناطق محروم لرستان