مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 13:062020-02-28پزشكي

زیر ساخت های درمانی اردبیل برای مقابله با کرونا تکمیل می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، قدرت اخوان اکبری ظهر جمعه در ستاد پیشگیری و کنترل شیوع ویروس کرونا در استان اردبیل با تشریح وضعیت منطقه، گفت: بر اساس پیش بینی ها و اوج فعالیت کرونا ویروس جدید و به دنبال مثبت شدن استان با هفت مورد ابتلاء به این بیماری، ضرورت مهیا سازی امکانات و تکمیل تجهیزات و زیر ساخت ها در دستور کار جدی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل قرار دارد.

وی با اشاره به تداوم اقدامات بهداشتی و درمانی دانشگاه در جهت پیشگیری و قطع سرایت بیماری، افزود: توصیه جدی و زنگ خطر وزارت بهداشت، کاهش و به صفر رساندن تجمعات مختلف در استان است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: رعایت توصیه های فردی و تعطیلی تمامی اماکن که احتمال شیوع است در دستور کار دانشگاه بوده و اقدامات لازم از طریق مراجع ذیربط صورت گرفته است.

اخوان اکبری با قدردانی از اصحاب رسانه استان در جهت آگاهی دهی به جامعه، گفت: در این مدت تلاش مجموعه صدا و سیما و اصحاب رسانه استان قابل تحسین است.

به گفته وی پیشگیری بهترین نوع مقابله با این ویروس بوده و مردم فهیم استان اردبیل نیز با عمل به دستورالعمل ها و توصیه های بهداشتی و درمانی متولیان سلامت را در پشت سر گذاشتن این بحران یاری خواهند نمود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیر ساخت های درمانی اردبیل برای مقابله با کرونا تکمیل می شود

زیر ساخت های درمانی اردبیل برای مقابله با کرونا تکمیل می شود