مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 13:062020-02-28پزشكي

43 فرد مشکوک به کرونا در کرمانشاه بستری هستند


دکتر محمد ابراهیم شکیبا روز جمعه در نشست بررسی وضعیت بیماری کرونا که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: از 2 روز گذشته آزمایشگاه تشخیص بیماری کرونا در کرمانشاه راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه پیش از این نمونه ها برای آزمایش به تهران ارسال می شد، گفت: از اول اسفند ماه تا کنون 787 نمونه آزمایش کرونا به تهران ارسال شده است که 750 مورد آنها منفی و مابقی آنفلوآنزا بوده اند.

سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه تاکنون 2 مورد مثبت بیماری کرونا در استان به ثبت رسیده است، گفت: 16 نمونه آزمایشی دیگر نیز در تهران باقی مانده اند که منتظر پاسخ آنها هستیم.

شکیبا عنوان کرد: اکنون 43 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند که جواب آزمایش های آنها هنوز مشخص نشده است.

وی افزود: از این تعداد 18 نفر در بیمارستان سوانح و سوختگی گلستان، چهار کودک در بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی و مابقی نیز در دیگر بیمارستان های استان بستری هستند.

سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه نمونه های استان های همجوار نیز برای تشخیص به کرمانشاه فرستاده می شوند، گفت: 2 دستگاه مخصوص تشخیص بیماری در استان وجود دارد و کیت های مخصوص آزمایش نیز به استان آورده شده که به زود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

43 فرد مشکوک به کرونا در کرمانشاه بستری هستند

43 فرد مشکوک به کرونا در کرمانشاه بستری هستند