مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 11:152020-02-28سياسي

تأکید ایران بر آرام سازی سریع فضای متشنج موجود در ادلب


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (جمعه) در خصوص تحولات جاری در ادلب بیانیه ای را صادر کرد.

- وزارت امور خارجه ایران در بیانیه ای اعلام کرد که از نزدیک و با حساسیت در حال رصد و پیگیری تحولات میدانی و پیامد های منطقه ای جاری در ادلب بوده و بر ضرورت مدیریت فضای متشنج موجود و آرام سازی آن در اسرع وقت تاکید دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (جمعه) در خصوص تحولات جاری در ادلب بیانیه ای را صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: جمهوری اسلامی ایران از نزدیک و با حساسیت در حال رصد و پیگیری تحولات میدانی و پیامد های منطقه ای جاری در ادلب بوده و بر ضرورت مدیریت فضای متشنج موجود و آرام سازی آن در اسرع وقت تاکید دارد.

* ادامه تلاش های ایران برای برگزاری نشست سران آستانه در شرایط حساس کنونی این بیانیه می افزاید: جمهوری اسلامی ایران با توجه به تصمیم قبلی سران روند آستانه مبنی بر برگزاری این نشست در کشورمان، بر تداوم تلاش های خود جهت برگزاری آن در شرایط حساس کنونی تاکید دارد و معتقد است این نشست می تواند در تداوم توافقات پیشین این روند مبنی بر مبارزه با تروریسم، اجتناب از هرگونه آسیب به غیر نظامیان و حل و فصل سیاسی اختلافات گام موثری بردارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید ایران بر آرام سازی سریع فضای متشنج موجود در ادلب

تأکید ایران بر آرام سازی سریع فضای متشنج موجود در ادلب