مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 11:052020-02-28سياسي

یگان های زرهی ارتش مدارس خاش را ضدعفونی کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی ارتش، سرتیپ دوم حسین محمد شفیعی روز جمعه اظهار داشت: مجاورت و تردد بالای شهرستان خاش با ایرانشهر که 2 روز پیش آزمایش دو مورد به بیماری کرونا در این شهرستان مثبت گزارش شده ضرورت این اقدام را افزایش داده است.

فرمانده تیپ مستقل 288 زرهی ارتش افزود: این طرح از مدارس دولتی با آمار بالای دانش آموزی آغاز شده و تا ضدعفونی شدن تمام مدارس خاش ادامه دارد.

شفیعی بیان کرد: با تمام قوت و توان خودمان در ارتش برای کمک به مردم و سالم و با نشاط کردن شهر استفاده می کنیم و اگر در شهر هم نیاز به مساعدت باشد با همکاری شهرداری اقدامات فوری و عاجل را با کیفیت بالایی انجام می دهیم.

وی ادامه داد: بهداری ارتش نیز با تجربه های بالای خدمت رسانی نیز یاور نیروهای خدمتگذار در حوزه سلامت و بهداشت و درمان هست.

فتاحی فرمانده بهداری تیپ مستقل 288 زرهی ارتش هم گفت: برای ضدعفونی کردن این مدارس از محلولی شامل 25 تا 33 درصد وایتکس، 20 درصد محلول کلر، یک درصد ستریماید یا ساولون و آب استفاده شده است.

وی اظهار داشت: ارتش در هرگونه شرایط دشوار کشور آماده خدمت به مردم است و از تمام ظرفیت ها و امکانات برای مقابله با تهدیدات و بحران ها بهره می بریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یگان های زرهی ارتش مدارس خاش را ضدعفونی کردند

یگان های زرهی ارتش مدارس خاش را ضدعفونی کردند