مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 11:002020-02-28حوادث

حاملین مواد مخدر صنعتی در دام مرزبانان هنگ مرزی تایباد


جانشین مرزبانی استان خراسان رضوی گفت: مواد مخدر صنعتی جاسازی شده در معده دو قاچاقچی که قصد ورود به کشور را داشتند کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی، سرهنگ حسین ابراهیمی گفت: در پی انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و همچنین کنترل و نظارت دقیق عبور و مرورها در پست مراقبت و کنترل مرزی هفده شهریور هنگ مرزی تایباد مرزبانان این فرماندهی به دو تبعه افغان مشکوک شدند.

وی در ادامه افزود: پس از دستگیری افراد مشکوک و انجام بررسی های لازم مشخص شد این دو متهم مقدار یک کیلو و 405 گرم مواد مخدر صنعتی از نوع هرویین را در قالب بسته های آب بندی شده بلعیده و در معده خود جاسازی کرده اند.

جانشین مرزبانی استان همچنین بیان داشت: قاچاقچیان مواد مخدر پس از دستگیری برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی گردیدند.

ابراهیمی در پایان خاطرنشان کرد: مرزبانان استان خراسان رضوی در سنگرهای حفاظت از حریم مرزی شبانه روز در حال دفاع از ایران اسلامی می باشند و ما امیدواریم با ایجاد امنیتی پایدار و جلوگیری از قاچاق مواد مخدر، جوانان کشور عزیزمان را از گرایش به این بلای خانمان سوز مصون داریم.

انتهای پیام/7004


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاملین مواد مخدر صنعتی در دام مرزبانان هنگ مرزی تایباد

حاملین مواد مخدر صنعتی در دام مرزبانان هنگ مرزی تایباد