مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 10:252020-02-28اقتصادي

کرونا آجیل را گران نخواهد کرد/ آجیل شب عید تامین است


رییس اتحادیه آجیل و خشکبار اعلام کرد با وجود اینکه کرونا باعث شده مردم امسال زودتر و بیشتر آجیل و خشکبار خریداری کنند، اما این امر تاثیری در قیمت آجیل و خشکبار نخواهد گذاشت.

- رییس اتحادیه آجیل و خشکبار اعلام کرد با وجود اینکه کرونا باعث شده مردم امسال زودتر و بیشتر آجیل و خشکبار خریداری کنند، اما این امر تاثیری در قیمت آجیل و خشکبار نخواهد گذاشت.

مصطفی احمدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: برخی افراد اعلام کرده بودند که مردم باید برای تقویت بدن در برابر کرونا بیشتر از مواد غذایی دارای طبع گرم استفاده کنند که آجیل و خشکبار نیز از این قضیه مستثنی نیست.

وی با بیان اینکه خرید آجیل و خشکبار مردم در این چند روز بهتر شده است، گفت: هر سال در اسفندماه برای شب عید فروش آجیل و خشکبار داشتیم اما امسال به دلیل شیوع این بیماری نسبت به سال گذشته آجیل بیشتر خریداری می شود و تقاضای بیشتر نیز برای نوع خام آن است.

از طرفی با رصدهای انجام شده متوجه شدیم پسته خام، بادام خام و تخمه جات مختلف نیز در میان باقی اقلام دیگر آجیل تقاضای بیشتری پیدا کرده است.

رییس اتحادیه آجیل و خشکبار اضافه کرد: در حقیقت باید گفت خرید شب عید مردم در آجیل و خشکبار زودتر شروع شده است و از طرفی وقتی اعلام شد که نمایشگاه ها به دلیل شیوع ویروس کرونا دیگر برگزار نمی شوند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا آجیل را گران نخواهد کرد/ آجیل شب عید تامین است

کرونا آجیل را گران نخواهد کرد/ آجیل شب عید تامین است