مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 09:452020-02-28اجتماعي

ایستگاه های آموزش پیشگیری از کرونا در همدان دایر شد


منوچهر کرمی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: این ایستگاه ها با هدف بسیج اطلاع رسانی درباره کرونا ویروس راه اندازی شده است و مهمترین هدف کارشناسان حاضر در این ایستگاه ها آموزش مردم و پاسخ به سوال ها است.

وی اظهار داشت: راه اندازی این ایستگاه ها از چندی پیش در دستور کار بود اما به واسطه شرایط جوی و بارش باران به تعویق افتاد و هم اینک در سایر شهرستان ها نیز ایستگاه ها آموزش پیشگیری از کرونا در حال راه اندازی است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان اضافه کرد: در این ایستگاه ها علاوه بر پاسخ به سوال های شهروندان ، بروشورهای حاوی هشدارهای وزارت بهداشت درباره پیشگیری از بیماری کرونا ویروس و نحوه جلوگیری از ابتلا به این ویروس در اماکن مختلف نیز پیش بینی شده که در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

کرمی افزود: ایستگاه های آموزش پیشگیری از بیماری کرونا ویروس در مناطق پرتردد شهر نظیر پیاده راه بوعلی و میدان اصلی شهر همدان دایر شده تا پاسخگوی سوالات اقشار مختلف مردم و رهگذران باشد.

وی گفت: به زودی سامانه تلفنی برای پاسخگوی به سوالات مردم در زمینه های آموزش پیشگیری از بیماری کرونا ویروس راه اندازی شده و به عموم مردم در این باره اطلاع رسانی صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستگاه های آموزش پیشگیری از کرونا در همدان دایر شد

ایستگاه های آموزش پیشگیری از کرونا در همدان دایر شد