مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 09:452020-02-28اقتصادي

گرانی ماسک و سیر در تایباد/ تردد در مرز دوغارون بدون مشکل در حال انجام است


در پی شیوع ویروس کرونا قیمت ماسک و سیر در تایباد گران شده است، همچنین مدیر کل گمرک دوغارون نیز درباره وضعیت تردد در این مرز گفت: کرونا مشکل عمده ای در مرز دوغارون به وجود نیاورده و در حال حاضر تردد در این معبر رسمی در حال انجام است.

- ایسنا/خراسان رضوی در پی شیوع ویروس کرونا قیمت ماسک و سیر در تایباد گران شده است، همچنین مدیر کل گمرک دوغارون نیز درباره وضعیت تردد در این مرز گفت: کرونا مشکل عمده ای در مرز دوغارون به وجود نیاورده و در حال حاضر تردد در این معبر رسمی در حال انجام است.

محمد کوه گرد در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: چند روز پیش به دلیل عدم پذیرش گمرک افغانستان تعداد زیادی از اتباع این کشور که قصد برگشت از ایران را داشتند در مرز دوغارون سرگردان شدند که البته با پیگیری های انجام شده اکنون تردد در حال انجام است.

وی ادامه داد: انتشار اخبار ویروس کرونا در بخش تجاری مشکلی به وجود نیاورده و تاکنون کامیون های ترانزیت برای رفت و آمد از طریق مرز دوغارون با مشکل مواجه نبودند.

کوه گرد بیان کرد: عدم پذیرش مسافران افغانستانی توسط این دولت علاوه بر سرگردانی اتباع در مرز دوغارون باعث شده عده ای که تاریخ ویزای آن ها به اتمام رسیده متحمل جریمه نیز شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرانی ماسک و سیر در تایباد/ تردد در مرز دوغارون بدون مشکل در حال انجام است

گرانی ماسک و سیر در تایباد/ تردد در مرز دوغارون بدون مشکل در حال انجام است