مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 09:152020-02-28فرهنگي

«تااون» موش اِنگاری نمی کند/ حفظ جان هموطنان مهمتر از اجراست


کارگردان «تااون» با اشاره به تمثیلی بودن داستان این اثر نمایشی عنوان کرد در این نمایش آگاهی به مثابه بیماری طاعون مطرح شده و چالش های زیادی را در کلونی موش ها به وجود می آورد.

- کارگردان تااون با اشاره به تمثیلی بودن داستان این اثر نمایشی عنوان کرد در این نمایش آگاهی به مثابه بیماری طاعون مطرح شده و چالش های زیادی را در کلونی موش ها به وجود می آورد.

هادی حوری کارگردان نمایش تااون که در تماشاخانه دیوار چهارم اجرا می شود درباره این اجرا به خبرنگار مهر گفت: این نمایش از اول اسفند ماه اجرای عمومی خود را آغاز کرد اما متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا بعد از 2 شب اجرا تعطیل شد.

برای اجرای نمایش از یک ماه قبل تبلیغات و اطلاع رسانی را آغاز کرده بودیم و استقبال مخاطبان در روزهایی که اجرا داشتتیم نیز خیلی خوب بود اما متاسفانه این بیماری همه گیر شده و این اپیدمی کل جامعه را گرفته است بنابراین چاره ای جز تعطیلی تماشاخانه ها و مراکز هنری وجود نداشت.

وی ادامه داد: البته این امکان وجود دارد حتی بعد از باز شدن تماشاخانه ها باز هم میزان استقبال از نمایش ها اندک باشد چون مردم هنوز ترس از مبتلا شدن دارند و ترجیح می دهند در خانه بمانند تا به دیدن تئاتر بیایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تااون» موش اِنگاری نمی کند/ حفظ جان هموطنان مهمتر از اجراست

«تااون» موش اِنگاری نمی کند/ حفظ جان هموطنان مهمتر از اجراست