مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 09:052020-02-28سياسي

آمادگی حوزویان برای خدمت رسانی در زمینه مبارزه با کرونا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، متن پیام اعلام آمادگی آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور برای ریشه کنی ویروس کرونا از جامعه به شرح زیر است: قُلْ لَنْ یُصِیبَنَا إِلَّا مَا کَتَبَ اللَّهُ لَنَا هُوَ مَوْلَانَا وَعَلَی اللَّهِ فَلْیَتَوَکَّلِ الْمُؤْمِنُونَ اللَّهُمَّ اجْعَلْنِا فِی دِرْعِکَ الْحَصِینَهِ الَّتِی تَجْعَلُ فِیهَا مَنْ تُرِیدُ با حمد و ثنا به پیشگاه الهی و با سلام و صلوات بر انبیا عظام و اولیای الهی و ائمه هدی بویژه خاتم انبیا (ص) و خاتم اوصیاء (عج) و شهدای اسلام.

حادثه ناگوار انتشار ویروس کرونا مایه رنج و مصیبت جمعی از مردم شریف قم و هموطنان عزیز گشت و همه ملت بزرگ ایران و بزرگان حوزه و مراجع عظام و شورای عالی و مدیریت حوزه را نگران ساخت.

ضمن اعلام همدردی مراجع عظام و اساتید و طلاب و فضلا و مدیریت حوزه های علمیه و همه نهادهای حوزه ای با داغدیدگان و مصیبت زدگان و رنج کشیدگان و آرزوی علو درجات برای جانباختگان و شفای عاجل برای بیماران، نکاتی محضر شریف ملت قهرمان و مقاوم ایران و مردم شریف قم و حوزه های علمیه تقدیم می شود: 1.

حوادث و بلایای طبیعی در منطق اسلام پدیده هایی است برای آزمون بشر و زمینه ساز تکامل، رشد و تعالی انسان و نیز هشداری برای بیداری آدمی و نیز عاملی در جهت پیشرفتهای علمی جامعه بشری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی حوزویان برای خدمت رسانی در زمینه مبارزه با کرونا

آمادگی حوزویان برای خدمت رسانی در زمینه مبارزه با کرونا