مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 08:302020-02-28حوادث

تشکیل تیم های ویژه اورژانس 115 زنجان برای مقابله با کروناویروس


رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان زنجان گفت: برای خدمت رسانی به مبتلایان احتمالی کروناویروس، تیم های عملیات ویژه اورژانس زنجان تشکیل شده است.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از اورژانس زنجان، اصغر جعفری روحی در خصوص اقدامات و آماده باش اورژانس پیش بیمارستانی برای مقابله با کروناویروس جدید، گفت: در راستای خدمت رسانی مناسب به مردم در ارتباط با کروناویروس جدید، تیم های عملیات ویژه نیز تشکیل شده است.

وی افزود: تعداد 3 کد آمبولانس در شهر زنجان و 7 کد آمبولانس در شهرستان ها جهت ارائه خدمات پیش بیمارستانی و انتقال بیماران احتمالی کرونا در سطوح مختلف در نظر گرفته شده است که مجهز به امکانات لازم برای خدمت رسانی و جلوگیری از انتقال بیماری به افراد دیگر هستند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان زنجان با بیان آماده باش تمامی بیمارستان های سطح استان عنوان کرد: تمامی مراکز آموزشی، درمانی و بهداشتی استان در آماده باش کامل بوده و دستورالعمل های وزارت بهداشت و درمان نیز به این مراکز ابلاغ شده است.

جعفری روحی با اشاره به اینکه: شستن دست ها به شدت احتمال ابتلا به ویروس کرونا را کاهش می دهد، افزود: تمامی پرسنل بهداشتی، درمانی و اورژانس پیش بیمارستانی در آماده باش کامل بوده و آموزش های لازم جهت برخورد و ارائه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل تیم های ویژه اورژانس 115 زنجان برای مقابله با کروناویروس

تشکیل تیم های ویژه اورژانس 115 زنجان برای مقابله با کروناویروس