مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 08:052020-02-28پزشكي

تمامی فعالیت های قرآنی دانشگاهی، ملی و بین المللی به تعویق افتاد


رییس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت گفت: با توجه به شرایط ایجاد شده در کشور در خصوص شیوع ویروس کرونا تمامی فعالیت های قرآنی در دانشگاه ها، ملی و بین المللی به تعویق افتاد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت (مفدا)، محمد مهدی بحرالعلوم درباره فعالیت های قرآنی دانشگاه های علوم پزشکی کشور در اسفند ماه 98 و فروردین ماه 99 گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و نظراتی که مسؤولان وزارت بهداشت در مسیر جلوگیری از انتشار بیشتر این بیماری دارند و با توجه به تعطیل شدن فعالیت های گروهی نهادهای دانشجویی، در مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت نیز این فعالیت ها تا وقتی که زمان از سرگیری دوباره فعالیت های دانشگاهی اعلام شود، تعطیل است.

وی ادامه داد: در اسفندماه جاری دوره های تدبر در قرآن در برخی دانشگاه ها، همچنین دوره ارتقای حافظان و قاریان قرآن و برگزاری جلسات کارورزی دوره تربیت معلم حفظ و قرآئت قرآن برای دانشجویانی که در برخی دانشگاه ها در این دوره ها حضور داشتند، لغو شده و برگزاری آن به آینده موکول شد.

رییس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت از تعطیلی برخی برنامه های ملی و بین المللی قرآنی در سطح کشور پس از استعلام از وزارت بهداشت خبر داد و اظهار داشت: دستگاه های مختلف قرآنی کشور مانند سازمان دارالقرآن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی فعالیت های قرآنی دانشگاهی، ملی و بین المللی به تعویق افتاد

تمامی فعالیت های قرآنی دانشگاهی، ملی و بین المللی به تعویق افتاد