مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 07:152020-02-28فناوري

مراقب پیامک ها و تبلیغات کرونایی باشید


رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ نسبت به کلاهبرداری و سودجویی از طریق ارسال پیامک ها و تبلیغات مربوط به فروش آنلاین ماسک و داروهای ضد عفونی کننده هشدار داد.

- رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ نسبت به کلاهبرداری و سودجویی از طریق ارسال پیامک ها و تبلیغات مربوط به فروش آنلاین ماسک و داروهای ضد عفونی کننده هشدار داد.

سرهنگ تورج کاظمی در گفت وگو با ایسنا، درباره پیامک ها و تبلیغاتی که با موضوع خرید آنلاین ماسک و تجهیزات پزشکی و داروهای ضد عفونی کننده برای برخی از شهروندان ارسال شده است گفت: همانطور که پلیس در مورد برداشت های غیرمجاز اینترنتی بارها هشدار داده در این زمینه نیز همین طور است و به شهروندان هشدار می دهیم که فریب این گونه تبلیغات را نخورند.

وی با اشاره به شیوه و شگرد سودجویان گفت: متاسفانه افراد سودجو در شرایط مختلف و به بهانه های گوناگون اقدام به ارسال پیامک یا تبلیغات مختلف در شبکه های اجتماعی می کنند و اخیراً نیز با توجه به نگرانی ها از شیوع ویروس کرونا، تبلیغاتی را در این زمینه آغاز کرده اند که مثلا برای خرید ماسک یا مواد ضد عفونی کننده به آدرس اینترنتی مراجعه کرده یا عدد فلان را به همین سرشماره پیامک کنید و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراقب پیامک ها و تبلیغات کرونایی باشید

مراقب پیامک ها و تبلیغات کرونایی باشید