مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 07:002020-02-28فناوري

اجدادت را ملاقات کن


جدیدترین برنامه واقعیت مجازی گوگل به عنوان بخشی از مجموعه جدید هنر و فرهنگ موسوم به اجدادت را ملاقات کن به کاربران امکان می دهد تا به نقاشی های ماقبل تاریخ غار شووه خیره شوند.

- جدیدترین برنامه واقعیت مجازی گوگل به عنوان بخشی از مجموعه جدید هنر و فرهنگ موسوم به "اجدادت را ملاقات کن" به کاربران امکان می دهد تا به نقاشی های ماقبل تاریخ "غار شووه" خیره شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از انگجت، گوگل طی سال های اخیر تعداد زیادی از موزه ها، گالری ها و نقاط دیدنی را در برنامه هنر و فرهنگ خود دیجیتالی کرده است.

این برنامه یک پلت فرم دانشنامه ای برای هر کسی است که بتواند از طریق یک مرورگر یا برنامه تلفن همراه به آن دسترسی پیدا کند.

اکنون این شرکت مجموعه جدیدی را برای بازدید از غار شووه (Chauvet) در آردش فرانسه راه اندازی می کند که حاوی برخی از هنرها و نقاشی های ماقبل تاریخ چشمگیر است.

غار شووه در منظقه آردش در جنوب فرانسه به خاطر وجود برخی از قدیمی ترین نقاشی های درون غار و نیز آثاری از دوره پارینه سنگی نوین مشهور است.

این غار که روی صخره ای آهکی بر بالای بستر پیشین رود آردش واقع شده، در 18 دسامبر 1994 کشف و یکی از جایگاه های مهم هنر پیش از تاریخ محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجدادت را ملاقات کن

اجدادت را ملاقات کن