مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 06:302020-02-28سياسي

سیلاب حریف سدهای تهران نمی شود


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران گفت: سازه سدهای تهران به گونه ای طراحی شده که حتی در سیلاب های سنگین نیز برای این سدها مشکلی به وجود نمی آید و سدهای استان تهران از نظر پایداری و مقاومت در رتبه خوبی قرار دارند.

- مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران گفت: سازه سدهای تهران به گونه ای طراحی شده که حتی در سیلاب های سنگین نیز برای این سدها مشکلی به وجود نمی آید و سدهای استان تهران از نظر پایداری و مقاومت در رتبه خوبی قرار دارند.

سید حسن رضوی در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که سدهای تهران از باب پایداری و مقاومت در مقابل سیلاب و شرایط اضطراری مقاوم هستند، اظهار کرد: همه سدهای کشور در شرایط پایداری قرار دارند و وضعیت تمام سدها به صورت روزانه پایش می شود و احتمال شکستن سدهای تهران در پی سیلاب وجود ندارد.

قدمت برخی از سدهای تهران 55 سال است وی با اشاره به طول عمر سدهای تهران اظهار کرد: قدمت برخی از سدهای تهران 55 سال است و از نظر پایداری و مقاومت هیچ مشکلی برای آنها وجود ندارد و تمام سدها به صورت روزانه با ابزار دقیق مورد پایش قرار می گیرند و هیچ مشکلی برای پایداری و مقاومت سدهای استان تهران وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران با بیان این که سال گذشته شایعاتی در فضای مجازی در خصوص احتمال شکستن سد امیرکبیر مطرح شد، گفت: سد امیرکبیر هی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیلاب حریف سدهای تهران نمی شود

سیلاب حریف سدهای تهران نمی شود