مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 05:452020-02-28ورزشي

هفته چهاردهم لیگ برتر هندبال هم لغو شد


فدراسیون هندبال هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر مردان را در حالی لغو کرد که برگزاری آن به دلیل شیوع کرونا موجب نگرانی خانواده هندبال و اعتراض تیم ها شده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در شرایطی که وزارت ورزش و جوانان از روز دوشنبه پنجم اسفند ماه طی بخشنامه ای تمامی فعالیت های ورزشی به جز رقابت های لیگ برتر یا لیگ های فوتبالی را لغو کردند، فدراسیون هندبال نیز تصمیم بر این گرفت تا آخرین مسابقه هفته سیزدهم این لیگ در همان روز برگزار نشود.

بسیاری از رشته های ورزشی به جز فوتبال لیگ های برتر خود را معوق کردند تا بتوانند به نوعی سلامت بازیکنان و خانواده ورزشی خود را حفظ نمایند اما فدراسیون هندبال به تبع فوتبال برنامه هفته چهاردهم را در روز یکشنبه 11 اسفند ماه اعلام کرد.

اعلام این برنامه موجب اعتراض بسیاری از اهالی خانواده هندبال و مربیان و ورزشکاران شد به طوری که در صفحات اجتماعی مکرراً از این مسئله به فدراسیون اعتراض کردند.

فدراسیون هندبال که در دو روز گذشته نسبت به این مسئله واکنشی نشان نداده بود، ساعت یک بامداد روز جمعه نهم اسفند ماه با انتشار مطلبی در سایت خود از تصمیم مهم فدراسیون برای لغو رقابت های این هفته به دلیل شیوع بیماری کرونا خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته چهاردهم لیگ برتر هندبال هم لغو شد

هفته چهاردهم لیگ برتر هندبال هم لغو شد