مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 05:252020-02-28سياسي

تا آخرین مرحله با زلزله زدگان آذربایجان غربی


پنج روز از زلزله قطور و زرآباد شهرستان خوی که برخی روستاهای سلماس را نیز تحت تاثیر قرار داد، می گذرد و مرحله نخست امدادرسانی از طریق رفع کمبودهای زلزله زدگان رو به پایان است تا به گفته نماینده عالی دولت در آذربایجان غربی، بازسازی خانه ها در اسرع وقت شروع شد.

محمدمهدی شهریاری می گوید که امدادرسانی در حال حاضر به مرحله آواربرداری و بازسازی اماکن خسارت دیده وارد می شود و مسوولان با تلاش جهادی و تا آخرین مرحله در کنار مردم خواهند بود.

وی با تاکید بر اینکه بازسازی مدارس تخریبی در اولویت قرار می گیرد، تاکید دارد که بنیاد مسکن و راهداری استان برای تامین ماشین آلات لازم جهت آواربرداری در سریع ترین زمان ممکن اقدام می کنند.

استاندار آذربایجان غربی یکی دیگر از دغدغه های اهالی را نیز مورد توجه دارد و می گوید: مسوولان مربوطه در راستای تامین دام های تلف شده باید اهتمام ویژه داشته باشند؛ هرچند برنامه اصلی برای تامین دام های تلف شده در زلزله هنوز اعلام نشده اما همین که دغدغه روستاییان این منطقه که دام برایشان سرمایه ای غیرقابل جایگزین است، مورد توجه مسوولان قرار می گیرد، بسیار ارزشمند است.

امنیت زلزله زدگان هم از دغدغه های مسوولان به شمار می رود و بر همین اساس شهریاری از تلاش و حضور مستمر عوامل نظامی و انتظامی در تامین امنیت و همکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا آخرین مرحله با زلزله زدگان آذربایجان غربی

تا آخرین مرحله با زلزله زدگان آذربایجان غربی