مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 05:152020-02-28پزشكي

فعالیت آزمایشگاه ویژه کرونا در اصفهان آغاز شد


بهروز کلیدری روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: از روز گذشته نمونه های آزمایشی افراد مشکوک به ابتلا به بیماری کرونا در استان به تهران ارسال نشد بلکه در خود اصفهان بر روی آنها کار آزمایشگاهی شده و نتیجه نهایی مشخص می شود.

وی با اشاره به اینکه کیت های مخصوص آزمایش ویروس کرونا روز دوشنبه به اصفهان رسید، اظهارداشت: این کیت ها و دستگاه های مورد نیاز آنها مجوز کنترل کیفی را گرفت و از امروز از آنها استفاده شد.

کلیدری، زمان آماده شدن پاسخ آزمایش های کرونا توسط این کیت ها را حدود 12 ساعت اعلام کرد و گفت: نمونه های آزمایشی از بیماران مشکوک به کرونا بر اساس دستورالعمل مشخصی گرفته می شود و اینگونه نیست که هر فردی با مراجعه به بیمارستان بتواند این آزمایش را بدهد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس آخرین دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا، نتیجه نهایی آزمایش های مربوط به بیماران مشکوک به ابتلا به کرونا توسط وزارت بهداشت اعلام خواهد شد.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز روز پنجشنبه اعلام کرد که با افزایش 15 واحدی تعداد آزمایشگاه های مورد تایید برای تشخیص کرونا در هفته آتی این تعداد به 22 واحد خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت آزمایشگاه ویژه کرونا در اصفهان آغاز شد

فعالیت آزمایشگاه ویژه کرونا در اصفهان آغاز شد