مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 04:302020-02-28سياسي

سربازهای سردار و سردارهای سرباز؛ تصاویر کمتر دیده شده از فرمانده دل های نصف جهان


سردار مکتب اسلام ناب و سرباز روح الله (ره) به نیروهای خود نمی گوید «بروید»، بلکه می گویددنبال من بیایید» و این تفاوت راهبردی سردار با ژنرال است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، میان سردار در فرهنگ اسلامی و ژنرال در فرهنگ غربی تفاوت از زمین تا آسمان است، چراکه سردار، بر دل ها حکومت می کند، شمع شده و پروانه ها را به دور خود جمع می کند و خود در نوک پیکان حرکت می کند، می سوزد و دروسط میدان است تا راه را روشن کند.

سردار مکتب اسلام ناب و سرباز روح الله (ره) به نیروهای خود نمی گوید بروید ، بلکه می گویددنبال من بیایید و این تفاوت راهبردی سردار با ژنرال است، اساساً در مکتب انقلاب اسلامی، سردارها سرباز هستند و سربازها سردار.

حاج حسین خرازی سردار بود و سرباز، نیروهایش عاشقانه او را دوست داشتند و اطاعت می کردند و او هم عاشقانه مطیع ولایت بود و این شد که علمدار جبهه ها از زمان خود عبور کرد و نسلی که تنها او بلکه جنگ را هم ندیده است، حاج حسین را دوست دارد.

سرداری که قطع شدن دستش هم بهانه کوتاهی در خدمت نشد و با تمام وجود کار می کرد و مصداقی شده بود از آیه اشداء علی الکفار رحماء بینهم که لرزه بر اندام ژنرال های کارکشته بعضی می انداخت و قوت قلب نیروهای خودی بود، برای ما لبخندش به یادگار مانده و برای دشمن، خشمش.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سربازهای سردار و سردارهای سرباز؛ تصاویر کمتر دیده شده از فرمانده دل های نصف جهان

سربازهای سردار و سردارهای سرباز؛ تصاویر کمتر دیده شده از فرمانده دل های نصف جهان