مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 04:252020-02-28فرهنگي

حضور ناگهانی «کرونا» بر صحنه تئاتر/ «همدلی» رمز عبور از بحران است


تعطیلی های پیش آمده برای فعالیت های هنری از جمله تئاتر، در راستای حفظ سلامت مخاطبان در سراسر کشور، شرایطی را برای هنرهای نمایشی رقم زده که رفع آن نیازمند تعامل و هم دلی همه اهالی تئاتر است.

- خبرگزاری مهر - گروه هنر- فریبرز دارایی: همه می دانیم که تئاتر هنری گروهی است؛ یک گروه نمایشی برای تولید یک اثر ماه ها زمان و هزینه صرف می کنند تا ماحصل این تلاش مستمر، در قالب اجرای عمومی 30 تا 45 روزه، روی صحنه تئاتر به مخاطبان و علاقه مندان هنرهای نمایشی ارائه شود.

اگر در این روند وقفه ای ایجاد شود به طور حتم گروه نمایشی متضرر می شود زیرا طولانی شدن مدت زمان تمرین، هزینه بر است و کوتاه شدن تعداد روزهای اجرای یک اثر هم باعث می شود هزینه های صرف شده برای تولید نمایش، تأمین نشوند.

البته در اکثر موارد و در شرایط عادی بسیاری از گروه ها در تأمین هزینه های صرف شده برای تولید اثر خود اعم از هزینه سالن های خصوصی، دکور، لباس، دستمزد عوامل، تبلیغات و تدارکات، با مشکل مواجه هستند که این وضعیت در شرایط خاص و بحرانی لطمات بیشتری را به گروه وارد می کند.

از سوی دیگر کارگردان یک اثر با بازیگران خود بر طبق زمانبندی تعیین شده برای تمرین و اجرا، قراردادی را منعقد می کند و اگر این زمانبندی تغییر کند باز هم گروه با مشکل مواجه می شود زیرا در حال حاضر بازیگران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور ناگهانی «کرونا» بر صحنه تئاتر/ «همدلی» رمز عبور از بحران است

حضور ناگهانی «کرونا» بر صحنه تئاتر/ «همدلی» رمز عبور از بحران است