مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 01:552020-02-27پزشكي

نباید از کرونا وحشت کرد/این بیماری ویروسی را بهتر بشناسیم


استاد اپیدمیولوژیست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در مورد تبعات و عوارض ایجاد وحشت بی مورد از کرونا ویروس، توضیحات مشروحی ارائه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حمید سوری رییس مرکز تحقیقات ارتقا ایمنی و پیشگیری از مصدومیت های دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، با اشاره به سوابق تاریخی اپیدمی های جهانی، نگرانی مردم را قابل درک و منطقی برشمرد و گفت: اما دانش و تجربه بشر در حال حاضر در مقابله با این بیماری قابل قبول است.

وی با اشاره به این موضوع که وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با توجه به رسالتی که برعهده دارند بخش عمده ای از امکانات خود را در راستای پیشگیری از بیماری قرار داده اند تا از بروز بیماری جلوگیری کنند.

سوری با اشاره به تأثیر اپیدمی ها بر روی مسائل اقتصادی و روانی گفت: مسلماً بسیاری از تعاملات اقتصادی و اجتماعی تحت تأثیر اپیدمی ها قرار گرفتند و اگر برخورد مناسب و اصولی با این موضوع نداشته باشیم باعث بروز مشکلاتی در جامعه خواهد شد.

این استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، با تاکید بر این مطلب که وحشت عمومی نه تنها به حل مسئله کمک نمی کند بلکه باعث انتشار بیشتر بیماری خواهد شد، گفت: ویروس کرونا پدیده عجیب و غریب و غیرقابل درکی برای دانش پزشکی امروز نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید از کرونا وحشت کرد/این بیماری ویروسی را بهتر بشناسیم

نباید از کرونا وحشت کرد/این بیماری ویروسی را بهتر بشناسیم