مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 23:202020-02-27اقتصادي

موافق واگذاری سیلوی همدان نبودیم/ مشکلی در پرداخت حقوق کارمندان نداریم


سرپرست شرکت بازرگانی دولتی ایران نمایندگی همدان با اشاره به واگذاری سیلوی همدان به بخش خصوصی گفت: ما موافق این واگذاری نبودیم اما شرکت خصوصی طبق قانون اقدام به این امر کرده است.

- مسعود بکایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان در ارتباط با این سوال که تعویق در پرداخت حقوق کارمندان شرکت بازرگانی دولتی ایران صحت دارد ضمن رد این مطلب اظهار کرد: هیچ مشکلی در خصوص پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان نداریم.

وی با اشاره به واگذاری سیلوی همدان به بخش خصوصی گفت: سازمان خصوصی سازی بر مبنای قانون تعدادی از سیلوها، انبارها، کارخانه ها و سایر بنگاه های اقتصادی را از طریق مزایده و مذاکره به فروش رساند که سیلوی همدان نیز جزو آنها بوده است.

سرپرست شرکت بازرگانی دولتی ایران نمایندگی همدان با بیان اینکه اداره ما هیچگونه دخالتی در واگذاری نداشته و سازمان خصوصی سازی مستقل اقدام به فروش سیلوی 16 هزار تنی همدان کرده است گفت: این سیلو طبق مقررات به فروش رفته که ممکن است در افکار عامه اینطور منظور شود که قیمت فروش آن ارزان بوده و یا چرا اقساطی و .

؟ وی تاکید کرد: مسوولیت فروش به عهده سازمان خصوصی سازی بوده و  ما نیز موافق این اقدام نبودیم اما طبق قانون مصوب مجلس بخشی از بنگاه های اقتصادی اجازه واگذاری به بخش خصوصی را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافق واگذاری سیلوی همدان نبودیم/ مشکلی در پرداخت حقوق کارمندان نداریم

موافق واگذاری سیلوی همدان نبودیم/ مشکلی در پرداخت حقوق کارمندان نداریم