مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 20:102020-02-27سياسي

نتیجه آموزش های سطحی در دانشگاه ها تربیت فارغ التحصیلان بیکار است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با بیان اینکه متاسفانه آموزش در کشور ما سطحی است، گفت: نتیجه آموزش های سطحی در دانشگاه ها، تربیت فارغ التحصیلان بیکار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدرضا ناصری، روز پنجشنبه در دیدار با مربیان و معاونان پرورشی استان یزد به مناسبت هشتم اسفند، روز امور تربیتی اظهار داشت: آنچه امروز سبب سردرگمی در جامعه شده، بی توجهی نسبت به هدف زندگی است، امروز در تمام دنیا نسبت به هدف زندگی بی توجهی بسیاری می شود و به همین دلیل دنیا در غرق در فساد شده است.

وی عنوان کرد: هدف، مهم است و تمام شیطان ها و استکبار کارشان این است که ما را از این هدف دور کنند و حتی شیطان برای این موضوع قسم خورده و تا جایی که امروز می بینیم انسان به جای حرکت در مسیر درست زندگی، به سمت ارتباط با حیوانات کشیده شده است.

امام جمعه یزد تاکید کرد: معلمان و مربیانی که با دانش آموزان ارتباط دارند باید مسئولیت های خود را بدانند و احساس مسئولیت نسبت به این نوجوانان و جوانان داشته باشند و هدف زندگی و سبک زندگی صحیح را برای آنها تبیین کنند.

وی افزود: سیستم آموزشی که 100 سال قبل انگلیسی ها به ایران تحمیل کردند چند اشکال اساسی دارد که هنوز اشکالات آن را درست نکردیم و این سیستم دقیقاً آن طور که غربی ها می خواهند ما را بار می آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتیجه آموزش های سطحی در دانشگاه ها تربیت فارغ التحصیلان بیکار است

نتیجه آموزش های سطحی در دانشگاه ها تربیت فارغ التحصیلان بیکار است