مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 18:302020-02-27پزشكي

اکران طرح های فرهنگی «مدافعان سلامت ایران قدردان شما هستیم» در اراک


رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک از اکران طرح های فرهنگی «مدافعان سلامت ایران قدردان شما هستیم» در سطح شهر اراک خبر داد.

- حمید کربلایی حسنی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: به منظور تقدیر از کادر درمانی بیمارستان ها طرح های فرهنگی مدافعان سلامت ایران قدردان شما هستیم در سطح شهر اراک اکران می شود.

وی تصریح کرد: پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان ها در خط مقدم مبارزه با کرونا ویروس هستند و به همین جهت اکران هایی برای تقدیر از اقدام قهرمانانه آنان در شهر اراک انجام شده است.

  رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک گفت: همزمان با شیوع کروناویروس در شهر اراک و در برخی از استان های کشور و در راستای اقدامات گسترده این سازمان برای آگاهی بخشی درباره این بیماری، جملات آموزشی در شهر اراک اکران شد.

  وی ادامه داد: از طرفی تعدادی از بیمارستان ها به عنوان بیمارستان معین درمان بیماران مبتلایان به کروناویروس با تمهیدات دانشگاه علوم پزشکی مشخص شدند و در همین راستا تعدادی از پزشکان و پرستاران و کادر بیمارستانی این بیمارستان ها با جان فشانی و ایثار، خودشان را برای مواجهه و درمان این بیماری فداکارانه وقف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران طرح های فرهنگی «مدافعان سلامت ایران قدردان شما هستیم» در اراک

اکران طرح های فرهنگی «مدافعان سلامت ایران قدردان شما هستیم» در اراک