مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 17:552020-02-27سياسي

تلفن 3113 برای مقابله با بیماری کرونا در اصفهان راه اندازی شد


طاهره چنگیز عصر پنجشنبه در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا افزود: این شماره به 14 خط تماس آماده ارائه راهنمایی و مشاوره به شهروندان اصفهان است.

وی همچنین در حاشیه برگزاری ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا به ایرنا گفت: این ستاد به منظور هماهنگی بین بخشی و تصمیم گیری های کلان استانی برگزار می شود.

وی با اشاره به نقش اجتماعات در افزایش احتمال انتشار بیماری کرونا اضافه کرد: ارائه توصیه های مشورتی به ائمه جمعه و جماعات به منظور اتخاذ تصمیم مناسب از جمله تصمیمات جلسه امروز بود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان افزود: همچنین بررسی وضعیت مطب های شخصی و جایگزینی آن با کلینیک های تب که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، بخش خصوصی، خیریه ها و سازمان نظام پزشکی استان تکمیل خواهد شد از دیگر مسائل مطرح شده در جلسه امروز بود.

وی خاطر نشان کرد: راه اندازی این کلینیک ها برای مراجعه بیماران مشکوک و علائم دار، عاملی برای جلوگیری از تبدیل مطب پزشکان به کانون انتقال و انتشار این ویروس است.

چنگیز گفت: همچنین در جلسه امروز در خصوص تامین نیازهای پشتیبانی در بخش های مختلف برای مقابله با ویروس کرونا و همکاری بین بخشی در کمیته حمل و نقل اطلاع رسانی تصمیم گیری هایی صورت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلفن 3113 برای مقابله با بیماری کرونا در اصفهان راه اندازی شد

تلفن 3113 برای مقابله با بیماری کرونا در اصفهان راه اندازی شد