مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 17:452020-02-27پزشكي

کمک رسانی 150 پاسدار گیلان به کادر پزشکی


فرمانده لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان از استقرار 150 نفر از نیروهای این لشکر به صورت شیفتی در بیمارستان رازی برای کمک کادر پزشکی استان گیلان خبر داد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سرهنگ پاسدار بهروز دولتی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به جلسه برگزارشده با حضور نمایندگان وزارت بهداشت و لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان در راستای مدیریت شیوع بیماری کرونا در رشت اظهار کرد: بنا به تصمیمات اخذشده در این جلسه نیروهای لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان از امروز به کمک کادر پزشکی استان گیلان شتافتند.

وی با بیان اینکه 150 نفر از نیروهای این لشکر به صورت شیفتی در بیمارستان رازی مستقر هستند، گفت: این اقدام در راستای منویات مقام معظم رهبری و لزوم کمک رسانی به نیروهای بهداشت و درمان انجام می شود .

فرمانده لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان خدمت رسانی به مردم در شرایط ویژه را وظیفه سپاه پاسداران دانست و تصریح کرد: آموزش های لازم از طریق کارشناسان کشوری به نیروهای حاضر در این طرح داده شده و همه آن ها با رعایت کامل نکات بهداشتی و قرنطینه به بیماران بستری شده در بیمارستان رازی رشت و همچنین همراهان آن ها خدمت رسانی می کنند.

دولتی با اشاره به آمادگی نیروهای پدافند جنگ نوین لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا در رشت افزود: گندزدایی و پاک ساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک رسانی 150 پاسدار گیلان به کادر پزشکی

کمک رسانی 150 پاسدار گیلان به کادر پزشکی