مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 17:402020-02-27پزشكي

بیمارستان رازی مرکز درمان کرونا در گیلان/ وجود 1260 بیمار مشکوک


نماینده وزیر بهداشت در گیلان با بیان اینکه بیمارستان رازی رشت با 300 تحت مرکزیت درمان کرونا در گیلان را دارد، گفت: گیلان یکی از کانون های آلوده کشور است.

- ایسنا/گیلان نماینده وزیر بهداشت در گیلان با بیان اینکه بیمارستان رازی رشت با 300 تحت مرکزیت درمان کرونا در گیلان را دارد، گفت: گیلان یکی از کانون های آلوده کشور است.

دکتر مهدی شادنوش در گفت وگوی ویژه خبری صداوسیمای مرکز گیلان، با بیان اینکه بیمارستان رازی رشت با 300 تحت مرکزیت درمان کرونا در گیلان را دارد، اظهار کرد: برای مرکز دیالیز این بیمارستان یک راه جداگانه ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه کلیه زیرساخت ها و امکانات تشخیصی آزمایشگاهی کرونا در گیلان آماده بهره برداری است، افزود: بسیج و هلال احمر نیز به صورت جدی وارد کار شده اند و کادر درمانی استان با روحیه و انگیزه بهتری در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در گیلان از مردم خواست نسبت به کرونا مضطرب نباشد و تصریح کرد: ویروس کرونا بسیار ضعیف است و با شست و شوی دست ها از بین می رود، اما مرموز است و سرعت انتشار بالایی دارد و باید جدی گرفته شود.

شادنوش با بیان اینکه مقابله با کرونا نیازمند یک انضباط اجتماعی است، عنوان کرد: گیلان یکی از کانون های آلوده کشور است و باید حلقه گردش ویروس ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان رازی مرکز درمان کرونا در گیلان/ وجود 1260 بیمار مشکوک

بیمارستان رازی مرکز درمان کرونا در گیلان/ وجود 1260 بیمار مشکوک